۵۵ درصد املاک آموزش و پرورش کشور سنددار شدند

شهرکرد- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نماینده تام الاختیار وزیر در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۱ هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد، گفت: ۵۵ درصد املاک آموزش و پرورش سنددار شدند.

به گزارش ایرنا، قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در آیین تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری مبنی بر سنددار کردن مدارس افزود: اجرای طرح سنددار کردن املاک آموزش و پرورش با همکاری آموزش و پرورش، بنیادمسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان در دست اجراست و مستندسازی تمام املاک آموزش و پرورش در کشور در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح چشم‌اندازی سه ساله در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۵ هزار مترمربع از املاک آموزش و پرورش سنددار شده است.

لاشکی افزود: استان چهارمحال و بختیاری باسنددار کردن ۸۲ درصد املاک آموزش و پرورش رتبه نخست سنددار شدن املاک را در کشور کسب کرده است.

وی، از همراهی مدیران ثبت اسناد و املاک، بنیادمسکن و آموزش و پرورش استان برای اجرای موفق این طرح در سطح استان تقدیر کرد و از مسوولان استان خواست تا در کمترین زمان اسناد مالکیت مابقی املاک را صادر کنند، تا جشن سندسازی املاک استان به عنون نخستین استان کشور برگزار شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۲۲۰هزار نفر از جمعیت استان دانش‌آموز هستند و در یک‌هزار و۹۰۰ فضای آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha