۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 84781775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهاد ریاست‌ جمهوری آکنده از عطر رضوی شد

تهران- ایرنا- خدام حرم رضوی با حضور در جمع خادمان دولت مردمی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، فضای ریاست جمهوری را آکنده از عطر رضوی کردند.

به گزارش حوزه دولت ایرنا از روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، سایه خورشید هشتم امامت و ولایت بر کارمندان ریاست جمهوری تابید و خدام حرم رضوی صبح امروز ساختمان شهید رجایی دولت و مرکز مراجعات مردمی را معطر به پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا (ع) کردند.

در این مراسم آئینی که با حضور مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در پاستور برگزار شد، حجت‌الاسلام احمد صالحی در سخنانی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: آستان قدس رضوی پایتخت معنوی ایران اسلامی است و امروز پرچم مقدس حرم مطهر امام مهربانی‌ها، عطر و نور رضوی را برای خادمان دولت مردمی به ارمغان آورده است. 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره فضای معطر به شمیم پرچم گنبد رضوی توسط خادمان معزز حرم مطهر، افزود: وجه مشترک خادمان آستان قدس حضرت و کارکنان دولت مردمی خدمت خالصانه به مردم است و آیت‌الله رئیسی به عنوان خادم امام رضا (ع)، همیشه خدمت صادقانه به مردم را اصلی‌ترین رکن دولت سیزدهم دانسته و این امر برای خادمین مردمی در مرکز ارتباطات الگو و چراغ راه و مایه افتخار است.

این مراسم معنوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) توسط خدام آستان مقدس رضوی و تبرک‌جویی مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری از پرچم گنبد حرم ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، پایان یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha