۴۰ میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه اختصاص یافت/ اتمام تا پایان سال

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه گفت: این طرح با تزریق اعتبار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

لطیف خوش سیرت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه در حال حاضر از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با اختصاص این میزان اعتبار تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: برای اتمام خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به دریاچه نیز ۴۵ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به آذربایجان‌غربی نیازهای استان در بخش‌های تامین و توزیع آب شرب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مطرح شد، اظهار کرد: در این راستا اعتبارات مناسبی برای اتمام و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا مصوب شد که می تواند بسیار کارساز باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اختصاص گفت: به طور مثال، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تامین آب شرب اضطراری شهر ارومیه از محل سد شهرچای و رودخانه نازلوچای به تصویب رسید که اقدامی ارزشمند در راستای بهبود خدمت رسانی طی سال های آتی در مرکز استان است.

خوش سیرت افزود : تکمیل مخازن و چاه های حفر شده در پیرانشهر، تکمیل شبکه و سامانه فاضلاب قره ضیاءالدین نیز از دیگر مصوبات این سفر بود که در ارائه خدمات بهتر در این ۲ شهرستان محروم بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و هیات دولت، ۳۰ اردیبهشت امسال به آذربایجان غربی سفر کردند؛ در این سفر ۲۰ هزار میلیارد تومان مصوبه اعتباری و ۳۰ هزار میلیارد تومان مصوبه تسهیلات اعطایی در حوزه های مختلف به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha