۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84781359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اندر حکایت مکافات‌خانه دنیا

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84781359
اندر حکایت مکافات‌خانه دنیا

مشهد- ایرنا- فرد چاقوکشی در مشهد که با ناجوانمردی یک نگهبان پارک را مضروب کرده و گریخته بود در زمانی کوتاه با وی در اتاق یک بیمارستان بستری شد.

شهردار منطقه سه شهرداری مشهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مامور انتظامات بوستان بهار در مشهد که به ضرب چاقو مصدوم شده بود به طور اتفاقی با ضارب فراری اش در بیمارستان هم اتاق شد و او را شناسایی کرد.

مهدی خداشناس افزود: روز گذشته این مامور ۳۵ ساله سعی داشت  از ورود یک موتورسوار به بوستان جلوگیری کند اما موتورسوار او را با چاقو از ناحیه صورت و گردن چاقو مصدوم کرد و گریخت و مامور مصدوم نیز به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شهردار منطقه سه شهرداری مشهد گفت: فرد ضارب اما پس از خروج از بوستان با یک دستگاه خودرو تصادف کرده و به همان بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شده بود و به شکل تصادفی با ماموری که خود، او را مضروب کرده بود در یک اتاق بستری شده بود که توسط وی شناسایی و تحویل کلانتری شد.

شهرداری منطقه سه از مرکز شهر مشهد و خیابان شیرازی تا حاشیه این شهر و محدوده هایی مانند خواجه ربیع، رسالت، سیس آباد، قرقی و مهرگان ادامه دارد و با دارا بودن ظرفیت های گردشگری و طبیعی چون آرامگاه خواجه ربیع، باغ نادری، ایستگاه بزرگ راه ‌آهن مشهد و بوستان بزرگ بهار، وظیفه خدمت رسانی به زائران و مجاوران را برعهده دارد.

این منطقه، به عنوان دومین منطقه بزرگ مشهد از لحاظ جمعیتی، مشتمل بر چهار ناحیه و ۱۷ محله است و وسعتی افزون بر سه هزار و ۳۰۷ هکتار دارد که طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی افزون بر ۴۰۰ هزار نفر را در خود جای داده‌ است.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha