۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84781350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ نمایشگاه مختلف تا پایان سال در کردستان برپا می شود

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده و مصوبه کارگروه صادرات استان، تا پایان سال جاری ۱۵ عنوان نمایشگاه در استان برپا می شود.

علیرضا فروتن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون از این ۱۵ نمایشگاه یک نمایشگاه مربوط به معرفی توانمندی های صنایع کوچک استان در اواخر اردیبهشت امسال برپا شد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۲ تا ۲۷ خرداد سال جاری هم نمایشگاه فرش و تابلو فرش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج برپا می شود، افزود: یک هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای این نمایشگاه به استقرار غرفه های نمایشگاه فرش اختصاص پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان یادآور شد: حدود ۵۵ غرفه فرش و تابلو فرش با حضور استان های کردستان، گلستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز ایجاد می شود.

فروتن با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰ از این نمایشگاه دیدن و کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای معرفی و عرضه تولیدات بخش های مختلف است و به دلیل تنوع زیاد خریداران هم گزینه های انتخابی بیشتری دارند و می توانند کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha