۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۷:۴۳
کد خبر: 84780884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه عمار: جهاد تبیین در حوزه ایثار موجب شکست اهداف دشمن است

یزد- ایرنا- فرمانده قرارگاه عمار گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه ایثار و شهادت موجب شکست اهداف مختلف دشمنان انقلاب‌اسلامی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی طائب سه‌شنبه‌ شب در یادواره سرداران و ۳۷ شهید محله مزویرآباد مهریز افزود: برگزاری یادمان‌ها و یادواره شهیدان با حضور مردم و جوانان برای توسعه فرهنگ ایثار در جامعه جزو ابعاد مهم جهاد تبیین است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب ادامه داد: هرچه نظام اسلامی به اهداف عالیه خود در زوایای مختلف نزدیک‌تر می‌شود در مقابل هجمه دشمنان افزایش می‌یابد و برای خنثی‌کردن نیات شوم آنها باید از فرهنگ ایثار در جامعه بیشتر استفاده کرد.

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: علت افزایش دشمنی استکبار علیه انقلاب اسلامی به خصوص در عرصه فرهنگی و اقتصادی نسبت به گذشته به دلیل موفقیت‌های نظام در رسیدن به اهداف در سایه روحیه انقلابی و ولایتمداری است. 

طائب با بیان اینکه مردم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری رسالت دینی و انقلابی خود را بیش از گذشته انجام دهند به اهمیت حضور همگان در میدان‌های مختلف مورد نیاز کشور اشاره کرد.

وی به مقام شهید و شهادت در اسلام و جایگاه آن اشاره کرد و یادآور شد: باید یاد و خاطره شهیدان همواره در جامعه و بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود و یکی از راه‌های آن برگزاری یادواره‌هاست.

فرمانده قرارگاه عمار، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: این شهید سرفراز الگو و سمبل مقاومت و عزت ملت ایران است و باید همواره خاطره او در بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود .

طائب به اهمیت استفاده از سرمایه عمر اشاره کرد و از مردم و جوانان خواست قدر لحظات زندگی را در راستای ارزش‌های معنوی بدانند و بیش از قبل در مسیر تحقق اهداف و آرمان انقلاب و شهیدان گام بردارند.

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی هنری اجرا و یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شد.

مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha