بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان بعد از ۴ سال توقف در دماوند افتتاح می شود

دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح و بهره برداری بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان تهران بعد از ۴ سال توقف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری دماوند، رضا طاهرخانی امروز در بازدید از مجتمع صنعتی و کشتارگاه مرغ نمونه پارس به همراه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال، اظهار داشت: ایجاد اشتغال و رونق تولید از برنامه های اصلی دولت مردمی سیزدهم است.

وی ادامه داد: در این راستا ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان دماوند محسوب می شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان، اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان را خواستار شد.

 تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، تخصیص زمین جهت توسعه فضای سبز و صدور پروانه بهره برداری از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید بود که دستورات لازم جهت بررسی و پیگیری این موضوعات توسط فرماندار شهرستان دماوند به مسئولان صادر شد.

گفتنی است با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط فرماندار شهرستان دماوند و در راستای کارگروه رفع موانع تولید شهرستان، بزرگترین کشتارگاه مرغ تمام مکانیزه در شرق استان تهران به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و میزان تولید ۱۸ هزار تن درسال با میزان سرمایه گذاری ۱۵۰میلیارد تومان پس از ۴ سال وقفه، در شهرستان دماوند افتتاح و بهره برداری  می شود که همزمان با بهره برداری فاز اول آن ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha