سرعت احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد شتاب می گیرد

مهاباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرعت احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با تامین اعتبار از محل منابع ملی و دستاورد رییس جمهور شتاب می‌گیرد.

بهروز رحیمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد به خبرنگار ایرنا گفت: پرووژه بزرگ ۳۵۰ تختخوابی مهاباد جز طرح های خاص وزارت بهداشت است که در سفر رییس جمهور اعتبارات قابل توجهی به آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این پروژه مهم ترین طرح حوزه بهداشت و درمان بعد از انقلاب در این شهرستان است که برای دولت و به ویژه وزارت بهداشت و درمان باتوجه به اهمیت شهرستان مهاباد، جایگاه ویژه‌ای دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: تامین اعتبار این پروژه از محل منابع ملی و دستاورد رییس جمهور با تزریق پول به شرکت پیمانکار انجام شده تا روند احداث سازه آن طی ۲ سال آینده به اتمام برسد.

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد اختصاص یافت

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم گفت: در جریان سفر رییس جمهور به مهاباد ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی به بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان اختصاص یافته است.

امیر قادری افزود: همچنین از محل ردیف بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰ میلیارد تومان دیگر برای ساخت این بیمارستان اختصاص داده شده است.

پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۷ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل‌ بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور ریبس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha