۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۳:۴۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84778522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وحشت از انتقام / رژیم صهیونیستی کشورهای بیشتری را در فهرست هشدار سفر قرار می‌دهد

تهران- ایرنا- منابع خبری یکشنبه شب اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از بیم انتقام ایران به خاطر ترور شهید «حسن صیاد خدائی»، کشورهای بیشتری را در لیست هشدار سفر برای اتباعش قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا از تارنمای عرب ۴۸، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در گزارشی اعلام کرد که نهادهای امنیتی این رژیم قصد دارند کشورهای بیشتری را در لیست هشدار سفر برای اتباعشان قرار دهند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی افزایش کشورهای در فهرست هشدار سفر برای اتباع خود از بیم انتقام ایران از ترور صیاد خدایی است.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات تابستان که طی آن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها برای تعطیلات به خارج از کشور سفر می‌کنند، نهادهای امنیتی در حال بررسی امکان افزایش هشدارهای سفر به کشورهای دیگر است.

پیش تر روزنامه تایمز اسرائیل در گزارشی در خصوص ابلاغ جدید رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان خود نوشته بود: اسرائیل از شهروندان اسرائیلی خواست به دلیل تهدیدهای ایران پس از ترور یکی از فرماندهان ارشد سپاه به ترکیه و کشورهای همسایه سفر نکنند.

تایمز اسرائیل با انتشار بیانیه شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی گزارش کرده است «از چند هفته گذشته و حتی بیشتر از آن، از زمانی که ایران اسرائیل را در کشته شدن افسر سپاه در هفته گذشته مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در سیستم دفاعی در خصوص تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد.»

صهیونیست‌ها که عموما دنبال تنش آفرینی در منطقه هستند تا به برنامه‌های ضد بشری و اشغالگرانه خود پوشش بدهند، دست بالایی در ترور شخصیت‌های علمی، سیاسی دارند و یکی از کثیف ترین اقدامات آنان ضربه زدن به نیروهای مقاومت در جنگ علیه تروریست‌ها و در راس آنها داعش، آن هم در بزنگاه‌ها بوده است.

این رژیم در سال‌های گذشته، علاوه بر حمایت‌های لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی مداوای مجروحان داعشی را نیز بر عهده داشته است.

شهید صیاد خدایی از جمله فرماندهان میدانی نبرد علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه بود و نقش مهمی در شکست این گروه‌ها در منطقه داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha