حادثه رانندگی در محور دامغان به دیباج ۲ فوتی و ۱۲ مصدوم داشت

سمنان-ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: تصادف خودروی سواری ال نود با پراید در محور دامغان به دیباج، ۲ فوتی و ۱۲ مصدوم در پی داشت.

حمیدرضا داوودیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تصادف جاده ای بین ۲ خودرو بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری محور دامغان به دیباج رخ داد.

وی ادامه داد: در پی بروز این حادثه، پس از دریافت گزارش عوامل اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به منظور انجام اقدامات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

داوودیان اظهار داشت: در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر در صحنه حادثه جان باخت. 

وی تصریح کرد: سه نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۹ مصدوم توسط اورژانس جهت ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک مصدوم توسط اورژانس به صورت سرپایی درمان شد. 

داوودیان خاطرنشان کرد: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، یک نفر به دلیل شدت جراحات وارده در مرکز درمانی جان خود را از دست داد. 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت: عوامل امدادی پایگاه عامل چشمه علی به منظور امدادرسانی، ماموریت رسیدگی به مصدومان را برعهده داشتند. 

به گزارش ایرنا، خستگی، عدم توجه به جلو، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل اصلی حوادث در جاده هاست.

سالانه دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

شهرستان دامغان در مسیر ارتباطی تهران- مشهد و در محور ارتباطی شمال به جنوب قرار گرفته است. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha