۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84777239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام خمینی (ره) برای کشور عزت و استقلال به ارمغان آورد

گناباد- ایرنا- نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با رهبری‌های حکیمانه خود برای کشور ما عزت و استقلال به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صفایی دلویی جمعه‌شب در آیین عزاداری و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد افزود: به برکت همین عزت و استقلالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است، ایران اسلامی در حوزه های علم و فناوری، اقتصادی و امنیتی در منطقه سرآمد است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با استمرار راه امام خمینی (ره) کشور ما را به خوبی هدایت و رهبری کردند و مملکت ما مسیر عزت و تعالی را در راستای دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می پیماید.

این نماینده مجلس  گفت: پیام الهام‌بخش حضرت امام خمینی (ره) نه تنها برای ایران اسلامی، بلکه به کل جهان صادر و  مهمترین دستاورد آن اعتلای ارزشهای اسلامی و انقلابی بوده است.

وی  اضافه کرد: با گذشت  ۳۳ سال از ارتحال امام (ره) مردم ایران همچنان داغدار این مصیبت هستند و ترویج افکار و اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب یک ضرورت برای جامعه اسلامی است.

صفایی ابراز امیدواری کرد که چالش های حوزه اقتصادی نیز با تدبیر رییس جمهور و برنامه ریزی دقیق رفع شود و هیات دولت با کارآمدی بر این مشکلات غلبه کند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha