تکمیل استادیوم ورزشی بناب از اولویت های دولت در آذربایجان شرقی است

تبریز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری ولایت بناب گفت: در تلاش هستیم با تأمین منابع مالی از سوی دولت به انتظار چندین ساله مردم شهرستان خاتمه دهیم.

به گزارش ایرنا، علی نبیان روز پنجشنبه در شهرستان بناب افزود: در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز در این سفر شاهد افتتاح این پروژه در اوایل سال آتی خواهیم بود.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط دولت سیزدهم به این پروژه تخصیص یافته و هم اکنون پیمانکار پروژه ۲۸۰ میلیارد ریال از این پروژه طلبکار است که امیدواریم در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به استان با تأمین اعتبار مورد نیاز شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام باشیم.

وی در خصوص بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب هم که از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی است اظهار امیدواری کرد: در ۲۴ ماه تکمیل و بهره برداری شود.

نبیان در ادامه ضمن تشکر از پیگیری های مستمر نماینده مردم شهرستان بناب برای تکمیل این پروژه ها خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله اهداف اصلی دولت بوده و در سفرهای استانی فرصتی فراهم می آید تا نمایندگان رئیس جمهور و هیأت دولت از طرح های در دست اجرا بازدید میدانی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر استانی هیأت دولت به آذربایجان شرقی و به عنوان نماینده ویژه آیت الله رئیسی در شهرستان بناب حضور یافت و از پروژه های نیمه تمام عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha