دیدار وزیر فرهنگ با خانواده‌ دارای سه شهید در عجب‌شیر

مراغه- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به عجب‌شیر سفر کرد و در جریان این سفر با خانواده شهیدان حسین، عبدالصمد و عبدالعظیم زنده‌دل در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش ایرنا «محمدمهدی اسماعیلی» روز پنج‌شنبه در دیدار این خانواده شهید افزود: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان مرهون مقاومت و شهامت رزمندگان در طول این هشت سال دفاع نابرابر بود و بر همین اساس دیدار مسئولان با خانواده شهدا جزو اولویت‌های کاری آنان به شمار می‌رود.

به گفته وی همه باید نسبت به فداکاری شهدا و ایثارگران کشورمان و همچنین پاسداشت مقام ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده آنها تعصب داشته باشیم و یکی از اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید فعالیت، توجه به موضوع ایثار و شهادت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با تاکید بر ارزش و جایگاه شهدا، افزود: شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و باید راه آنان ادامه یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

به گفته «اسماعیلی» دولت برخاسته از مردم و افکار امام (ره) و رهبر عزیز نیز این مسیر را ادامه می‌دهد و در اصول بنیادین شکل‌گیری دولت مردمی نیز موضوع تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و تجلیل از ایثارگران و ایثارگری سرلوحه است و ما نیز این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

همچنین در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهیدان والا مقام تجلیل بعمل آمد؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رییس‌جمهور در سفر استانی آذربایجان‌شرقی وارد عجب‌شیر شد و با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برنامه‌ بازدید از پروژه‌های عجب‌شیر را آغاز کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha