خراسان رضوی دومین استان کشور با بالاترین یارانه‌بگیر

مشهد-ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این استان با برخورداری از ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۹۷ نفر یارانه‌بگیر در اردیبهشت ماه امسال ،دومین استان کشور با بالاترین یارانه‌بگیر در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی افزود: آمار یارانه بگیران با توجه به ثبت‌نام جاماندگان و اعتراض حذف‌شدگان و احتمال بازگشت یارانه تعدادی زیادی از این افراد بیشتر خواهد شد. 

وی بیان کرد: جمعیت استان خراسان رضوی ۶ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۷۷۴ نفر است که مقایسه آن با آمار یارانه‌بگیران نشان می‌دهد، بخش اعظمی از جمعیت استان مشمول دریافت یارانه نقدی شده‌اند. 

وی اظهار داشت: ۳۷۵ هزار و ۸۶۲ نفر در قالب ۱۰۶ هزار و ۵۷۲ خانوار جزو حذف شدگان طرح مردمی‌سازی یارانه ها و در دهک دهم قرار دارند که یارانه نقدی برای آنان واریز نشده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه سه راه ارتباطی برای ثبت اعتراض به دهک‌بندی و حذف شدن در این مرحله وجود دارد، افزود: افرادی که به هر دلیلی به دهک‌ بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir  اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود، یارانه آنها جبران خواهد شد.

بابایی اضافه کرد: افزون بر این شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات در این زمینه در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha