۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84775751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حال جنگلبانان مصدوم گیلان مساعد است

۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84775751
حال جنگلبانان مصدوم گیلان مساعد است
عکس آرشیوی است

رشت - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حال جنگلبانان مصدوم این استان که توسط قاچاقچیان چوب مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، مساعد است.

محمد قربانی‌لرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ جنگلبان در مناطق جنگلی لاکان رشت روز گذشته برای جلوگیری از خارج شدن چوب‌های بریده شده از منطقه توسط تعدادی قاچاقچی سابقه‌دار درگیر می‌شوند که یکی از جنگلبانان از ناحیه دست دچار مصدومیت می‌شود.

وی با اشاره به انتقال جنگلبان مصدوم به بیمارستان پورسینا رشت افزود: عمل جراحی بر روی دست‌های یکی از جنگلبانان انجام شد که در زمان حاضر حالش مساعد بوده و از بیمارستان مرخص شده‌است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به توقیف چوب جنگلی قاچاق از قاچاقچیان در این درگیری گفت: قاچاقچیان شناسایی شده پس از درگیری از صحنه جرم فرار کردند، البته تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به مصدومیت یکی دیگر از کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداریی در درگیری با تعدادی از متصرفان یک قطعه زمین ملی در روستای انگل‌بر شهرستان سیاهکل افزود: این درگیری نیز عصر روز گذشته اتفاق افتاد که حال این نیروی منابع طبیعی مساعد گزارش شده‌است.

قربانی‌لرد با بیان اینکه ضاربان این درگیری نیز به نیروی انتظامی معرفی شدند، اضافه کرد: از دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی درخواست می شود که با متخلفان با اشد مجازات برخورد کنند.

استان گیلان به عنوان خطه سرسبز کشور دارای حدود ۵۶۵ هزار هکتار جنگل و ۲۲۴ هزار هکتار مرتع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha