نخستین جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- نخستین جشنواره سراسری زوج‌های جوان نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این جشنواره با تبریک دهه کرامت و تشکر از همکاری تولیت آستان قدس رضوی با این سازمان گفت: زندگی چنان پیچیده است که با برگزاری دوره های کوتاه مدت سه روزه، مهارت لازم برای گذران درست آن به دست نمی‌آید از این رو دوره‌های کسب مهارت زندگی باید در یگانها نیز ادامه یابد.

حجت‌الاسلام‌ عباس محمدحسنی افزود: موضوع خانواده در اولویت طرحهای سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش است و امیدواریم سال آینده نخستین جشنواره فرزند اولی ها را برگزار کنیم.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: در زندگی، هیچ کس به طور شانسی به جایی نمی رسد. زندگی موفق دارای اصول و قواعدی است که اگر ضوابط شرعی و اسلامی رعایت شود، نه تنها یک ماه عسل، بلکه زندگی تا پایان عسل خواهد شد.

محمد حسنی افزود: عمل به توصیه های معصومان (ع) نقش مهمی در استحکام خانواده دارد و زوجین باید در خصوص فقه زندگی مشترک اهل مطالعه باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم در این نشست گفت: جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش در مشهد به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آشنایی با سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار شده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: در این جشنواره ۵۰۰ زوج از نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافند شرکت کردند.

وی ادامه داد: فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر توجه نسبت به حوزه‌های مأموریتی و تأمین کشور، ازدواج کارکنان جوان، مومن و متعهد در ارتش را نیز مد نظر دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در زندگی کارکنان نیروهای مسلح به‌واسطه نوع مأموریتی که بر عهده دارند وجود دارد اما آنها باید دغدغه خدمت داشته باشند.

نخستین جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha