بزرگترین مرکز تفریحی شرق تهران در تابستان بازگشایی می‌شود

تهران- ایرنا- شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به استانداردسازی شهر بازی بسیج گفت: به‌زودی این مجموعه بزرگ تفریحی به روی شهروندان بازگشایی خواهد شد.

محمد امین سالاری پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پس از حادثه سقوط چرثقیل شهربازی بسیج در مهرماه سال ۹۸، این مجموعه حدود ۲ سال و نیم تعطیل شده بود، افزود: با اقدامات مجموعه مدیریت شهری و همچنین سازمان استاندارد نسبت به استانداردسازی وسایل بازی این مجموعه اقدام شد.

وی اظهارداشت: هم اکنون مراحل تست استانداردسازی مجموعه شهربازی بسیج در حال انجام است و پس از وقفه‌ای چند ساله این مجموعه به صورت نیمه فعال کار خود را شروع کرده است.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه شهربازی بسیج بزرگترین مرکز تفریحی شرق تهران است، گفت: بازگشایی این مجموعه تفریحی خبر خوبی برای شهروندان شرق تهران خواهد بود و تلاش داریم در فصل تابستان این مجموعه تفریحی را به طور کامل بازگشایی کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون این مجموعه با دو یا سه وسیله تفریحی در حال فعالیت است که پس از پایان مراحل تست سازمان استانداردسازی در مراسمی بطور کامل این مرکز تفریحی بازگشایی خواهد شد.

سالاری پور با تاکید بر افزایش سطح خدمت رسانی به مردمان جنوب شرقی پایتخت، گفت: در این دوره از مدیریت شهری ۴۴ طرح خدماتی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان تهیه کردیم که حداکثر تمامی این طرح ها در دو سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته وی، احیای بافت‌های تاریخی و فرسوده از جمله دروازه دولاب، بازپیرایی فضای سبز و  اصلاح شبکه آبهای سطحی از مهمترین این طرح‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha