سلمان حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بهرهمندی بیشتر مراجعین از خدمات مطلوب و منطبق بر نیازهای مطرح شده، هماهنگی های لازم با تمامی معاونت ها و حوزههای درون سازمان و یا سایر نهادها، دستگاه ها و سازمان ها انجام میگیرد.
وی اضافه کرد: میزخدمت بهزیستی در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته و می تواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمت رسانی شایسته به شهروندان باشد.
این مسوول خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کمتوانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمیتوانند از خدمات کامل الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی بهصورت جامع در میز خدمت بهزیستی استان زنجان نیز ارائه میشود.
وی اظهار داشت: تمامی فعالیت های مراکز تحت نظارت و وضعیت مددجویان حاضر در مراکز و خدمات دهی به آنها کنترل و بررسی می شود.
نظر شما