۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84773929
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استقبال اهوازی ها از کاروان خدام رضوی

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴
کد خبر: 84773929
استقبال اهوازی ها از کاروان خدام رضوی

اهواز - ایرنا - آیین استقبال از کاروان خدام رضوی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین محلی همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع) در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کاروان خدام رضوی عصر روز سه‌شنبه در میان استقبال جمعی از مردم خونگرم خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی قاسم سلیمانی وارد شهر اهواز شد تا پیام معنوی خود را به همراه بیرق متبرک به ضریح امام رضا (ع) به مردم خوزستان برساند.

در این آیین اقشار و اقوام مختلف خوزستان ضمن خوشامدگویی و خواندن سرود به استقبال ازسفیران رضوی رفتند تا باردیگر ارادت و دلدادگی خود را به ساحت مبارک امام رضا (ع) نشان دهند.

براساس این گزارش حضور و عیادت از بیماران بیمارستان‌های خوزستان، حضور در آسایشگاه‌های سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کودکان کار، حضور در پادگان ها و پاسگاه ها در نقاط صفر مرزی، حضور در زندان های خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر خوزستان از جمله برنامه های خدام رضوی در دهه کرامت است.

همچنین دیدار خدام رضوی با خانواده‌های جانباخته و حادثه دیده ریزش ساختمان متروپل آبادان وعیادت از مصدومان این حادثه از جمله برنامه های محوری خدام رضوی در خوزستان در دهه کرامت است.

بر این اساس خدام حرم رضوی در چهار کاروان به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت از ۱۱ تا ۲۳ خرداد برنامه های متنوعی را برای پانزدهمین سال متوالی در شهرهایی همچون کارون، اهواز، شادگان، کرخه، دزپارت، اندیکا، حمیدیه، خرمشهر، مسجدسلیمان، رامشیر، آبادان، لالی، امیدیه، بندرامام، اندیمشک، دشت‌آزادگان، رامرهزم، هفتکل، دزفول، هویزه، باغملک و به ویژه بخش‌های حاشیه و محروم اجرا می کنند.

گفتنی است ۱۲ خادم آستان قدس رضوی که به همراه بیرق متبرک بارگاه امام رضا (ع) به خوزستان سفر کرده اند در برنامه‌هایی که توسط گروه‌های مردمی و مذهبی در شهرهای مختلف این استان برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند. 

دهه کرامت امسال با شعار" خدمت کریمانه ،جهاد عالمانه " از ۱۱تا ۲۱ خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha