دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی به نفع مردم نیست

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات، اختیارات نظارتی آن ها را تحت شعاع قرار می‌دهد گفت: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی به نفع مجلس،دولت و مردم نیست.

قدرت‌الله شلمزاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی تاکید کردند، اظهار داشت: قوای سه‌گانه از یکدیگر مستقل هستند و هیچ قوه‌ای نباید در امور قوای دیگر دخالت کند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی به نفع مجلس نیست و باعث می‌شود تا بعد نظارتی مجلس تحت‌الشعاع قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر یک از قوه‌ وظایفی را که بر عهده‌اش گذاشته شده به‌درستی انجام دهد کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و لذا دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی نه به نفع مجلس است نه به نفع دولت و نه به نفع مردم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته از آنجایی که نمایندگان در میان مردم حضور دارند و مردم بیشتر مطالباتشان را با نمایندگان مطرح می‌کنند لذا وکلای ملت می‌توانند مشورت‌های خوبی را به مقامات اجرایی برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم و انتخاب مدیران بدهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha