۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 84773464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود نمایندگان به انتصابات دخالت در امور قوه مجریه است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی دخالت در کار قوه مجریه است و نباید اتفاق بیفتد.

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی تاکید کردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدارهای نمایندگان در سال اول و دوم مجلس یازدهم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد نیز بر عدم دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی تاکید کردند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران دولتی موجب می‌شود به هنگام بروز اشکال اشتباه و انحراف توسط مدیر منصوب شده، هیچ کس پاسخگو نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ورود نمایندگان به بحث انتصاب مدیران اجرایی در واقع دخالت در حوزه کاری قوه مجریه است و نباید اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این دیدار با مقام معظم رهبری به این نکته نیز اشاره داشتند که بهترین مشاور برای مقامات اجرایی نمایندگان هستند چرا که آنها حوزه‌های انتخابیه خود را به خوبی می‌شناسند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha