۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84770908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی ۵۲ موکب خراسان جنوبی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

بیرجند - ایرنا - رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ۵۲ موکب دارای مجوز استان آمادگی کامل را برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر کاظمین عراق و داخل کشور را دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا موسی جوینده روز یکشنبه در نشست ستاد اربعین خراسان جنوبی که به ریاست استاندار برگزار شد افزود: از ۵۲ موکب مجوزدار هشت موکب در داخل استان به زائران خارجی بویژه پاکستانی‌ها ارایه خدمت خواهند کرد.

وی یادآور شد: در بخش مردمی ستاد اربعین هیچگونه مشکل و کمبودی وجود ندارد اما در بخش حاکمیتی باید هماهنگی‌های بیشتری صورت گیرد تا با هم‌افزایی خدمات در خور شان زائران اربعین حسینی ارایه شود.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در اربعین پیش‌رو در زمینه امکانات برودتی و پنکه‌های مه پاش در کنار اقدامات شایسته انجام شده کمبودهایی وجود دارد که امیدواریم با هم‌افزایی بین بخشی دستگاه‌ها این کمبودها مرتفع شود.

وی تصریح کرد: در زمینه امکانات زیستی شامل تغذیه و اسکان تقریبا مشکلی وجود ندارد فقط در زمینه تهیه آرد، روغن و شکر امیدواریم با مشکلاتی روبه رو نباشیم.

جوینده با بیان اینکه پوشش اینترنت در شهر کاظمین مقداری ضعیف است تصریح کرد: با توجه به پیش بینی پذیرایی از ۱۰۰ هزار نفر به صورت روزانه در این سایت امیدواریم برنامه‌ریزی مدونی در این زمینه صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha