استاندار چهارمحال و بختیاری درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی را تسلیت گفت

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی در پی فروریختن ساختمان متروپل در این شهر را به مردم خوزستان و آبادان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در پیام تسلیت خود تاکید کرده است: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان که باعث جان باختن، مصدومیت و مجروح شدن گروهی از عزیزانمان در خطه شهیدپرور این شهر شد، به معنای واقعی کلمه جانکاه و جانسوز بود و موجب تاسف و تاثر عمیق همگان شد، استان چهارمحال و بختیاری نیز همانند همه ملت شریف ایران، خود را داغدار و شریک غم این حادثه غم انگیز می‌داند.

در ادامه آمده است: اینجانب از طرف خود و همه مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری به مردم غیور آبادان و به‌ویژه خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند حکیم خواهان و خواستارم و همچنین برای مصدومان و مجروحان این حادثه تمنای عافیت و سلامتی دارم.

به گزارش ایرنا، بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد و هیات دولت به احترام جانباختگان حادثه آبادان و ابراز همدردی با خانواده‌های آنان روز هشتم خردادماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha