۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 5244
کد خبر: 84770541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دخالت در انتصابات به صلاح نمایندگان و کشور نیست

تهران-ایرنا- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات به صلاح نمایندگان و کشور نیست، اظهار داشت: فرمایشات رهبری قانونا و شرعا برای نمایندگان فصل الخطاب است.

کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات گفت:  فرمایشات رهبری قانونا و شرعا برای نمایندگان فصل الخطاب است و همه نمایندگان باید اطاعت کنند. دخالت نمایندگان در انتصابات به صلاح نمایندگان و کشور نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکیک قوا اصل است و همه نمایندگان باید به آن پایبند باشند،ادامه داد: نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کرده و به مسئولان اجرایی فشار بیاوردند اما از سوی دیگر نمایندگان نسبت به حوزه انتخابیه اشراف زیادی دارند و می‌توانند طرف مشورت مدیران اجرایی قرار گیرند.

نماینده اهواز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس مکلف به قانونگذاری و نظارت هستند و نمی‌توانند در برابر انتصاب مدیران ضعیف سکوت کنند. ما زمانی برای آزمون و خطا نداریم. انتقادات نمایندگان به انتصابات برای این است که زمان را از دست ندهیم. و مدیران قوی، پاکدست و انقلابی زمام امور را در استان‌ها در دست بگیرند.

حسینی گفت: در استان ما مدیران دولت گذشته هنوز بر سر کار هستند و تکلیف خود را نمی دانند، نمی دانند ماندگار هستند و یا باید بروند ضرراین بلاتکلیفی متوجه مردم و استان است و ضعف خدمات رسانی را در پی خواهد داشت متاسفانه مسئولان دولتی، مدیران خود را نه تغییر می دهند و نه به آن ها اعلام می کنند که می توانند به فعالیت خود ادامه دهند که این افراد برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha