۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84769511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد شهرهای زرد کرونایی کردستان افزایش یافت

۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۵
کد خبر: 84769511
تعداد شهرهای زرد کرونایی کردستان افزایش یافت

سنندج- ایرنا- سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور، تعداد شهرهای زرد استان از ۲ شهر به چهار شهر افزایش یافت.

بهرام کندائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت و براساس آخرین رنگ‌بندی، شهرستان‌های بیجار، دهگلان، کامیاران و سروآباد زرد و بانه، سقز، دیواندره، سنندج، مریوان و قروه آبی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فقط در سه شهرستان استان بیمار مبتلا به کرونا بستری  است، اضافه کرد: اکنون در سنندج ۱۳ نفر، در کامیاران یک نفر و در قروه هم یک مبتلا به ویروس کرونا تحت درمان هستند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان نداشتیم، ادامه داد: در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) مراکز درمانی استان مراقبت می شوند.

کندائی با بیان اینکه موردی از فوت بر اثر کرونا نیز در شبانه روز گذشته در استان ثبت نشده است، یادآور شد: با وجود اینکه شاهد فروکش کردن ابتلا به کرونا و کاهش آمار مبتلایان در استان هستیم، اما برای ماندگاری این وضعیت رعایت نکات پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون ضروری است.

از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۲ هزار و ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان جان خود را از دست داده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha