۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 84769336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه زیرساخت‌های ترافیکی و آبی رباط کریم در دستور کار دولت است

رباط کریم- ایرنا - فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تصفیه خانه فاضلاب و مسیرهای دستری و جاده ها از مهترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان است که با اخذ اعتبارات این زیرساخت‌ها ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز شنبه در جمع مدیران با اشاره به بازدید چهار ساعته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از نقاط مختلف شهرستان رباط کریم و شهر پرند اظهار داشت: وزیر در این بازدید برای رفع مسائل و مشکلات مطرح شده حوزه فرهنگ و اداره ارشاد این شهرستان دستورات مستقیم صادر کرد.

 وی با اشاره به ارائه گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس جمهور از مشکلات و کمبود زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: فرمانداری در روزهای آتی پیگیر این مصوبات از  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت توسعه و آبادانی شهرستان رباط کریم خواهد بود.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: دغدغه دولت تکمیل طرح های  نیمه تمام در کشور است و در شهرستان رباط کریم طرح های متعددی در حوزه های مختلف جهت افزایش زیرساخت‌ها وجود دارد که به دنبال دریافت اعتبار و بودجه ملی برای تکمیل طرح ها هستیم.

احمدی اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های رباط کریم و پرند، اتمام کمربندی ها و راه های مواصلاتی و دسترسی که از مطالبات مهم مردم است مهمترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان به شمار می‌رود که برای ادامه عملیات عمرانی آنها پیگیری‌های لازم انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان رباط کریم، در جریان بازدید از مسکن مهر آبشناسان از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات موجود آن قرار گرفت و به دنبال مطالبه‌گری مردم در این منطقه جهت رفع مشکلات هستیم.

شهرستان رباط‌کریم در فاصله ۲۵ کیلومتری جنوب غربی از تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha