۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 2188
کد خبر: 84768740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:کمبودها باید با تلاش مضاعف مدیران برطرف شود

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کاستی‌ها و کمبودها باید با تلاش مضاعف مدیران برطرف شود و از مدیران و مسوولان شهرستانی می خواهم بر تلاش‌هایشان برای رسیدن به قله افتخار در کنار مردم بیفزایند.

ابولفضل چمندی روز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نیشابور افزود: روز اولی که دولت را تحویل گرفتیم با یک رهاشدگی در بازار مواجه بودیم و به اسم اقتصاد آزاد کشور را در همه حوزه‌ها رها کرده بودند و هیچ زیرساخت نظارتی و بازرسی نداشتیم و اگر حضور مخلصانه بسیج نبود که شبانه‌روز در صحنه حضور داشتند و کار اصلی را آنان انجام دادند طی چند روز گذشته با اجرای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها دچار کمبودها و قحطی‌های زیادی می‌شدیم و در همان زمان شاهد بودیم مردم در کشورهای اروپایی به قفسه مواد غذایی در فروشگاه‌ها حمله‌ور شدند.

وی اضافه کرد: بسیجیان گاهی تا ساعت پنج صبح در کشتارگاه‌ها حضور داشتند و بر فرایند توزیع مرغ نظارت کردند تا مردم با کم‌ترین چالش مواجه شوند هرچند نقایصی هم وجود داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر معتقدم تحریم‌ها فقط ۱۰ درصد بر اقتصاد ایران اثرگذار است زیرا ما قابلیت دور زدن آنها را داریم و این یک شکست راهبردی برای آمریکا در مقابل ملت ایران است.

چمندی افزود: یکی از مهم‌ترین ابعاد پیشرفت کشور مساله هسته‌ای است و امروز که دچار بحران کمبود آب شده‌ایم متوجه شده‌ایم آب‌ شیرین‌کن‌های هسته‌ای یک ظرفیت مهم برای تامین آب شُرب است و کل خط لوله بزرگ انتقال آب از خلیج‌فارس تا مشهد براساس آب شیرن‌کن‌های هسته‌ای است و اگر ما از صنعت هسته‌ای غفلت کنیم فردا باید در برابر فرزندانمان  پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد:دولت گذشته همپای ملت در پیشرفت و فعالیت نبود و بخش خصوصی ما در حوزه فنی دارای ظرفیت‌های بین‌المللی است ولی دولت هنوز به آن حد نرسیده است و ما سعی می کنیم با مقاومت شبانه‌روزی همپای ملت ظرفیت ها را افزایش دهیم.

شهرستان  ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha