استاندار چهارمحال و بختیاری بر تحقق محرومیت‌زدایی لبد بازفت کوهرنگ تاکید کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز جمعه ششم خرداد در سفر سرزده به منطقه لبد بازفت شهرستان کوهرنگ موانع توسعه این منطقه را بررسی و بر تحقق تسریع در محرومیت‌زدایی منطقه در قالب مصوبات اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه در سفر به منطقه لبد بازفت اظهار داشت: با برنامه منسجم و با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج‌سازندگی در راستای توسعه زیرساخت‌های آب، برق و گاز در این منطقه اقدام شود.

وی ادامه داد: چهار کیلومتر از محور این منطقه نیاز به آسفالت دارد که با همکاری راهداری و بسیج سازندگی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: با جذب به موقع اعتبارات به ویژه برای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته استان می‌توان گام موثری برای توسعه این مناطق برداشت.

حیدری افزود:پنل‌های خورشیدی و سهمیه آرد نیز تا خرداد ماه در اختیار عشایر منطقه قرار داده شود.

وی تامین آب آشامیدنی را از دیگر ضرورت های این منطقه برشمرد و گفت: آب آشامیدنی لبد بازفت با همکاری دستگاه های مربوطه تامین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت اشاره کرد و افزود: از روز شنبه تسهیلات بانک سپه به متقاضیان پرداخت شود.

حیدری تصریح کرد: مردم همکاری و همراهی خوبی در بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ به کار گرفتند اما می‌طلبد تا جدی‌تر و منسجم‌تر و با برنامه‌ریزی مشخص بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده تداوم یابد.

وی با اشاره به کمبود مصالح ساختمانی، اظهار داشت: تولید مصالح به ویژه شن در منطقه افزایش یابد و بنیاد مسکن در تامین آرماتور اقدام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتباراتی برای توسعه شهرستان کوهرنگ درنظر گرفته شده که با آزادسازی آن می توان شاهد رشد و توسعه این شهرستان باشیم.

به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha