طنین سرود سلام فرمانده درآستان مقدس امامزاده سیدناصرالدین

شهرری - ایرنا - اجرای سرود سلام فرمانده در میان نوجوانان دهه نودی در آستان مقدس امامزاده سید ناصرالدین بعنوان یکی از کانون های مذهبی و فرهنگی در استان تهران برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سرود سلام فرمانده که ارادت مردم بویژه نوجوانان دهه نودی را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان عج منجی عالم بشریت نشان می دهد با شور و حال خاصی میان نوجوانان گروه فرهنگی نسل ظهور و با همت مدیریت ،مرکز فرهنگی افق آستان امامزاده سید ناصرالدین و پایگاه بسیج شهید ابراهیم همت با استقابل نماز گزاران و مجاوران حرم بصورت زیبایی برگزار شد.

گروه فرهنگی نسل ظهور با ایستادن در رواق ورودی آستان مقدس و زیر تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و شهدای گرانقدر امامزاده سیدناصرالدین و پایگاه شهید همت سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.  

سرود «سلام فرمانده» در مدت کوتاهی توانست بدون تبلیغات ویژه و حتی کیفیت و ساخت و عدد بودجه‌ای قابل توجه میان کودکان و نوجوانان دهه نودی بسیار محبوب شود و حتی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شود. اتفاقی که برای دیگر سرودها و کلیپ‌های گرانقیمت‌تر ساخته شده بود نیفتاد.

سرود «سلام فرمانده» به زعم ما یک سرود تقریباً حماسی است؛ هم از ملودی و هم از شعر. طبیعی‌است که وقتی یک کاری سراغ ریشه فرهنگی ما می‌رود، افراد به شکل ناخودآگاه با آن احساس همراهی می‌کنند و این بسیار مهم است.

از طرفی یک چیزی به این حماسه ضریب داده‌است ،طبیعی است که اولین نهالی که کاشته می‌شود، خیلی مورد توجه اقبال و تماشای آدم‌ها قرار می‌گیرد. 

طنین سرود سلام فرمانده درآستان مقدس امامزاده سیدناصرالدین

یکی از نکات جالب در مورد سلام فرمانده همراهی بزرگسالان و پدرو مادرهاست. این در حالیست که سرود برای دهه نودی‌ها ساخته شده‌است و در خود سرود هم به آن اشاره شده‌ است. 

حالا که سلام فرمانده به عنوان یک تولید ساده مردمی مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته و خانواده‌ها به آن روی خوش نشان دادند می‌تواند این انگیزه را برای باقی افراد فعال در این زمینه ایجاد کند که به سمت تولیدات این چنینی بروند.

این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان و در وصف امام زمان (عج) اجرا شد و سپس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دهه نودی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha