۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 84766810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 تاکسیرانی قم: هزار شیء جامانده در تاکسی‌ تحویل صاحبان شد

قم - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌ جامانده در تاکسی خبر داد و گفت: حدود یک هزار قلم به صاحبان تحویل داده‌ شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلیدخانه نیز بوده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ثبت مشخصات و تایید صلاحیت رانندگان برای آمد و شد و جابه‌جایی مسافران اظهار داشت: رانندگان تاکسی علاوه بر گزینش‌های اخلاقی و انجام تست‌های مختلف، دوره‌های مهارتی زیادی را نیز طی کرده و تمام مشخصات آن‌ها در سامانه تاکسیرانی ثبت است.

وی از تحویل بیش از ۲ هزار شی به‌جامانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد و افزود: از این ۲ هزار شی حدود یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌ شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تصریح کرد: جابه‌جایی مسافر و بار در سطح شهر طبق قانون بر عهده شهرداری بوده و بیشترین نظارت را برای ایمنی مسافر و بار اعمال می‌کنیم و نسبت به این امر حساسیت‌های زیادی داریم.

وی یادآور شد: امروز بیش از هشت هزار تاکسی در قالب تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم در سطح شهر فعال هستند که شهروندان می‌توانند با خیال راحت از این تاکسی‌ها استفاده کنند و سازمان در تلاش است اپلیکیشن تلفن همراه برای استفاده راحت‌تر شهروندان از تاکسی‌های بی‌سیم را نیز راه‌اندازی کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha