۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84765627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه و استاندار همدان درگذشت مادر شهیدان «کریم پور» را تسلیت گفتند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی جداگانه درگذشت مادر شهیدان «مهدی و قربانعلی کریم پور» را تسلیت گفتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در پیام تسلیت «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان آمده است: خبر درگذشت الگوی صبر و ایثار، بانوی فداکار مرحومه مغفوره حاجیه خانم بالا خاتونیان، مادر گرامی شهیدان والامقام «قربانعلی و مهدی کریم‌پور» از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تألم و تأثر شد.

این پیام می افزاید: این مادر مؤمنه و فداکار، در راه رضای حق و خشنودی اهل بیت(ع) و در مسیر دفاع از دین و انقلاب اسلامی، از عزیزترین هستی و سرمایه‌ خود گذشت و بی‌ شک کلمات قادر به ستودن عظمت ایثارگری و صبر و ایمان مادران والامقام شهدا نیست.

استاندار همدان مصیبت وارده را به خانواده‌های بالاخاتونیان، کریم‌پور، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، مردم شهیدپرور دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تسلیت گفت و از درگاه خداوند منان برای آن مرحومه علو مرتبه ربانی و همجواری با فرزندان شهیدش و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسالت کرد.

در پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز آمده است: خبر درگذشت بانوی دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم بالا خاتونیان مادر شهیدان والامقام قربانعلی و مهدی کریم‌پور موجب تالم و تاثر فراوان شد.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» در این پیام می افزاید: این مادر مهربان و دلسوز در حیات با برکت خود همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌ و حال بعد از چندین سال فراق روح بلند و ملکوتی شان، به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

امام جمعه همدان این ضایعه را به مردم دارالمومنین همدان، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران به‌ویژه خانواده‌های کریم‌پور و بالاخاتونیان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علودرجات و رحمت واسعه الهی مسالت کرد.

بالا خاتونیان مادر شهیدان مهدی و قربانعلی کریمپور به علت کهولت سن دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید مهدی کریم پور در تاریخ ۱۳۴۹ متولد و در عملیات کربلای ۵ در ۲۹ دی ماه ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

استان همدان حدود هشت هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha