۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84764170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرمانداردیلم: بازار این شهرستان روزانه بازرسی و رصد می‌شود

گناوه - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، گشت‌های بازرسی درسطح بازار این شهرستان دایر و به صورت مستمر و روزانه نظارت و رصد می شود.

محمود پورداوودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسات کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان نیز هر هفته برگزار و وضعیت بازار و روند عرضه اقلام و کالاهای اساسی بررسی می‌شود.

وی اظهارداشت: از زمان اجرای طرح اصلاح سیاست های ارزی تاکنون رزمایش نظارت و بازرسی درقالب ۲۲ گشت مشترک و ۱۷ گشت مستقل  با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، بسیج اصناف و نیروی انتظامی اجرایی شده است.

پورداوودی بیان کرد: در این مدت از ۱۹۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱۳۲ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات و مقام قضایی ارجاع شد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار دیلم گفت: در جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار مقررشد گشت نظارتی بر دستفروشان و دوره گردهای ماهی به صورت مستمر انجام شود و ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی نسبت به برنامه ریزی برای استفاده بهینه از سامانه‌های مرتبط  برای کنترل دقیق تر بازار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی یادآورشد: ساماندهی و تعیین تکلیف بازار میوه و تره‌بار (بازار روز) در دستور کار جلسه بعدی  قرار گرفت.

شهرستان دیلم در انتهای شمال استان بوشهر واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha