هوشیار: شاید هواداران پرسپولیس سنگ‌پرانی کردند/ این رفتار از عالیشاه بعید بود

تهران- ایرنا- مدیر ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز درباره اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس گفت: نمی‌دانیم شخصی که به ورزشگاه ‌می‌آید چه هدفی دارد و طرفدار کدام تیم است. احتمال دارد طرفداران پرسپولیس میان هواداران تراکتور رفته و این اتفاقات از پیش تعیین شده بود.

ناصر هوشیار روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با ابراز تاسف از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار داشت: نیروی انتظامی و عوامل اجرایی ورزشگاه برای برگزاری و امنیت این بازی زحمت زیادی کشیدند و حتی سکوها به طور کامل تمیز شده بود، اما معلوم نیست که سنگ‌ها و اشیا از کجا به داخل ورزشگاه آورده شد. کسی نمی‌داند شخصی که به ورزشگاه ‌می‌آید چه هدفی دارد و طرفدار کدام تیم است. حتی احتمال دارد طرفداران پرسپولیس میان هواداران تراکتور رفته و این اتفاقات همگی مدیریت شده و از پیش تعیین شده باشد.

هوشیار: شاید هواداران پرسپولیس سنگ‌پرانی کردند/ این رفتار از عالیشاه بعید بود

مدیر ورزشگاه یادگار امام(ره) در پاسخ به ادعای خارج شدن کنترل گیت‌ها از دست مسئولان ورزشگاه بیان کرد: هیچ کسی را بدون بلیت به داخل راه ندادیم. شورای تامین در آستانه بازی تصمیم به افزایش تماشاگران گرفت و حدود ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. تجربه بازی‌های ۱۰۰ هزار نفره را بدون هیچ مشکلی در کارنامه داریم و تماشاچیان را از ۳ گیت عبور دادیم؛ به نظرم باشگاه‌ها و کانون هواداران باید پاسخگوی این اتفاقات باشند.

هوشیار از مشاهدات خود در بازی پرسپولیس و تراکتور اینطور گفت: فکر می‌کنم از بازیکنی مثل امید عالیشاه نباید چنین برخوردی دیده می‌شد. با اینکه رفتار خوبی از تماشاچیان تیم حریفش ندید اما نباید از کوره در می‌رفت و باقی افراد حاضر در صندلی‌ها را تحریک کند. چرا پرتاب‌ سنگ‌ها به سمت رامین رضائیان دیده نشد و آن طرف زمین آرام بود؟

هوشیار: شاید هواداران پرسپولیس سنگ‌پرانی کردند/ این رفتار از عالیشاه بعید بود

وی افزود: بعد از ترک زمین از سوی بازیکنان و داوران؛ نیروی انتظامی امنیت را برقرار کرد و با ناظر و سرپرست تیم‌ها صحبت کرد اما تیم‌ها حاضر به ادامه بازی نشدند. حتی در حالی که داور هنوز سوت پایان بازی را نزده بود، دیدیم که بازیکنان پرسپولیس دوش گرفته و درگیر وعده غذایی بودند. احتمال دارد این مشکلات به اسم تراکتور تمام شد و شاید پرسپولیس هم با این اوضاع خواسته از این درگیری به نفع خودش استفاده کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha