۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84758884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۵۰۳ پروند تخلف صنفی برای اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی در گیلان تشکیل شد

رشت - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: از ابتدای رزمایش تشدید نظارت و بازرسی برای اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی که از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد، یکهزار و ۵۰۳ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۵۷ میلیارد تومان در استان تشکیل شد.

تیمور پورحیدری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یکهزارو ۵۰۳ پرونده تخلف از حدود ۹ هزار و ۵۰ بازرسی و بازدید در سطح استان طی مدت یاد شده حاصل شد.

وی عمده این تخلفات را گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه محصولات مورد استفاده مردم بخصوص اقلام غذایی عنوان کرد و اظهار داشت: بیشتر این تخلفات در حوزه مرغ ، روغن و برنج بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در مورد دلیل شلوغی نانوایی ها اظهار داشت: شلوغی نانوایی ها براساس ارزیابی های کارشناسان و بازرسان به‌دلیل افزایش مراجعات مردمی ناشی از فصل کار کشاورزی و ورود مسافر می باشد.

پور حیدری با بیان اینکه تمامی نانوایی های استان به صورت مستمر رصد می شوند، ادامه داد: سهمیه نانوایی ها همچون گذشته داده شده است، و هیچ نانوایی تعطیل نیست .

مدیرکل صمت گیلان گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در رابطه با کالاها و خدمات با سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت ، معدون و تجارت تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha