۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84758323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه امام حسن(ع) به ۴۴ روستای چهارمحال و بختیاری آبرسانی می‌کند

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق قرارداد منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیات آبرسانی به ۴۴ روستا در استان انجام می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی حیدری در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار مجیدرضا حسن‌زاده جانشین قرارگاه ثامن الائمه برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن(ع) در چهار حوزه آبخیزداری و منابع‌طبیعی، مسکن، راه روستایی، آبرسانی به روستاها در حال فعالیت است.

وی افزود: در جهت آبرسانی به روستاهای استان یک قرارداد به مبلغ ۱۶۳ میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) منعقد شده و عملیات اجرایی در شهرستان خانمیرزا آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی طی این تفاهم‌نامه آبرسانی به ۴۴ روستا در چهارمحال و بختیاری را انجام می‌دهد، اشکالات و ایرادات این طرح طی یک هفته آینده رفع خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: در بحث راه روستایی و آبخیزداری نیز بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری ورود پیدا کرده است، امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با این مجموعه قرارداد منعقد شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۷۰ روستا در چهارمحال و بختیاری با تانکر آبرسانی سیار می‌شود که این تعداد در تابستان به ۲۰۰ روستا افزایش پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha