۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84758148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور وزیر کشور: وظیفه اصلی روابط عمومی‌ امیدآفرینی است

بیرجند - ایرنا - مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی در شرایط حساس امروز، امیدآفرینی و زنده نگهداشتن انگیزه و امید در دل مردم است و نشان دادن اینکه مسوولان شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا "افشار دارابی" روز چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: روابط عمومی‌ها در همه سازمان‌ها و ادارات باید انعکاس‌دهنده تلاش شبانه‌روزی مسوولان باشند که با کمک خداوند و تلاش جهادی این مشکلات و تلخ‌کامی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و فرصت‌سوزی‌های گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم، رفع شود.

وی گفت: همکاران ما در روابط عمومی‌ها تلاش می‌کنند تصویری زیبا از جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌المللی در برابر تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی ارائه کنند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

مشاور وزیر کشور با اشاره به اینکه مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در سه حوزه فعالیت می‌کند اظهار داشت: این مرکز سه اداره کل روابط عمومی، اداره کل اطلاع‌رسانی و اداره کل امور بین‌الملل دارد که برای ۱۵ کشور همسایه از جمله مبادلات مرزی و مسایل امنیتی را دنبال می‌کند.

وی افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی آنچه برای ما مهم بوده، توجه به بیانات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و ایشان بارها جنگ آینده را جنگ شناختی معرفی کرده‌اند و حداقل طی دو دهه نسبت به جنگ شناختی، جنگ روایت‌پذیری دشمن و مسایلی که باعث تشکیک مردم نسبت به نظام و خدمات می‌شود، تاکیدات مکرر داشتند.

دارابی گفت: ملاحظه می‌شود که امروز دشمن با همه ظرفیت رسانه‌ای خود در تلاش برای نادیده گرفتن خدمات نظام است و اینکه پیوستگی بین مردم و نظام را مخدوش کنند لذا در سنگر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند فریضه جهاد تبیین کار سختی است، همکاران روابط عمومی‌ را جهادگران عرصه جهاد تبیین می‌دانیم.

وی تصریح کرد: همکاران ما تلاش می‌کنند بین مطالبات به‌حق مردم و محدودیت‌هایی که مسوولان دارند و هجمه سنگین دشمنان تعادل ایجاد کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به تلاش‌های شبانه‌روزی نظام دلسرد شوند.

مشاور وزیر کشور و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور همچنین با ابلاغ سلام وزیر کشور به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، از حجت‌الاسلام و السلمین عبادی به عنوان سرمایه و ذخیره ارزشمند برای نظام و مردم این استان یاد کرد.

وی افزود: با وجود اینکه برای گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به بیش از ۱۵ استان کشور دعوت شدیم ولی با نظر وزیر کشور در خراسان جنوبی حضور یافتیم و دلیل آن توجه ویژه‌ای است که مقام عالی وزارت به خراسان جنوبی دارند به دلیل نکات مهمی که درخصوص این استان وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار حضور داشتند.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور شامگاه سه‌شنبه با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد بیرجند شد و از موسسه چاپ و نشر گلرو بازدید کرد.

وی برای حضور در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت) به خراسان جنوبی سفر کرده و دیدار با مسوولان استان، چند بازدید و برگزاری کارگاه آموزشی ضمن خدمت مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی از برنامه‌های این سفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha