سفر رییس جمهور نقطه عطفی در توسعه آذربایجان غربی است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی پیشران پیشرفت و توسعه این استان بوده و می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه همه جانبه باشد.

وحید جلال‌زاده روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رویکرد دولت، مردمی و نگاه توسعه متوازن است، افزود: استان از ظرفیت‌های برجسته‌ای چون کشاورزی، توانایی‌های گردشگری، منابع قابل‌ توجه معدنی و منابع انسانی برخوردار است و بطورکلی عوامل لازم برای توسعه استان فراهم است و انشالله با سفر رییس‌جمهور، این ظرفیت‌ها با سرعت بیشتری توسعه یابند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مدیران باید تلاش کنند بیشترین استفاده را از این سفر داشته باشند، اظهار کرد: ۲۰ هزار و یک میلیارد تومان ظرفیت اعتباری طرح‌هایی است که از سوی مسوولان استان آذربایجان غربی به دولت پیشنهاد شده که امیدواریم در جلسات دولت تخصیص آن به تصویب برسد.

وی تکمیل پروژه آزاد راه ارومیه - تبریز، تعیین سرمایه‌گذار منطقه ویژه اقتصادی سرو، تفاهم ‌نامه‌ای با شرکت‌های ایدرو و ایمدور را از جمله مطالباتی عنوان کرد که در سفر رییس‌جمهور به آن پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رییس‌جمهور به این استان از مدت‌ها قبل در حال برنامه‌ریزی بود و جلسات متعددی بین استاندار و مدیران استانی و همچنین معاونت اجرایی رییس‌جمهور برگزار شد و در آن مباحث توسعه‌ای استان مورد توجه قرار گرفت.

به ‌گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در روزهای آتی میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha