۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۳
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84756884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرد و غبار مدارس بوکان را تعطیل کرد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۳
کد خبر: 84756884
گرد و غبار مدارس بوکان را تعطیل کرد

مهاباد - ایرنا - مدیریت بحران بوکان با توجه به تداوم آلودگی هوا متاثر از پدیده ریزگردها و گرد و غبار برای دومین روز متوالی مدارس این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی را تعطیل اعلام کرد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بوکان سه‌شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تصمیم مدیریت بحران، تمام مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی شهری و روستایی، پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در نوبت صبح تعطیل است.

محمد صالحی افزود: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد از نظر گرد و غبار و آلودگی هوا، تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس تا ساعت ۱۰ فردا از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه برغم تعطیلی مدارس، آموزش‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، گفت: برنامه آموزشی مدارس از طریق بستر شاد و فضای مجازی دنبال خواهد شد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده و بنابر اعلام اداره حفاظت محیط زیست، این شهرستان از نظر کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم با شاخص بیش از ۲۵۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب قرار گرفته که این میزان بیش از ۲.۵ برابر حد مجاز است، روند آلایندگی طبق پیش بینی ها همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha