جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار با تاکید بر احیای دریاچه ارومیه برگزار شد

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت دار استان آذربایجان غربی با تاکید بر احیای دریاچه ارومیه برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت ایرنا، جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان غربی بعد از ظهر امروز سه شنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر اتمام و اجرای طرح های محرومیت زدایی در این استان تاکید شد.

در این جلسه با اشاره به مطالبات و تاکید رئیس جمهور درخصوص احیای دریاچه ارومیه مقرر شد تا طرح های مرتبط با احیای این دریاچه هر چه سریعتر عملیاتی شود. 

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات و فناوری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار آذربایجان غربی، معاونان و مسوولان دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، توافق های دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان در حوزه های مختلف بررسی و تصویب شد. 

همچنین در این جلسه بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان، خانواده و زنان، صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی و زیرساختی استان آذربایجان غربی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha