۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84756545
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

محموله ۲۵ هزار قطعه ای جوجه گوشتی در مریوان کشف و ضبط شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبر: 84756545
محموله ۲۵ هزار قطعه ای جوجه گوشتی در مریوان کشف و ضبط شد

سنندج- ایرنا- سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان از کشف و ضبط یک محموله ۲۵ هزار قطعه ای جوجه گوشتی در محور مریوان به سقز خبر داد.

دکتر کیوان نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای انتظامی پاسگاه چناره یک خودروی مشکوک را در مسیر غیر رسمی مریوان سقز توقیف و موضوع را به شبکه دامپزشکی اطلاع دادند.

وی افزود: بازرسان شبکه دامپزشکی به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی بلافاصله به محل اعزام شدند و در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۵ هزار و ۸۴۰ قطعه جوجه یک روزه گوشتی را کشف و ضبط کردند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان یادآور شد: مالک این محموله کشف شده در اظهاراتش ادعا کرد که بار مجوز قرنطینه‌ای دارد و از شهرستان باغ‌ملک در خوزستان به سمت شهرستان خوی در آذربایجان غربی بارگیری شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های شبکه دامپزشکی مریوان نشان داد مجوز ارائه شده با مشخصات محموله مغایرت دارد به این ترتیب که در مجوز صادر شده برای این محموله تعداد ۱۰ هزار قطعه درج شده بود در حالی که بیش از ۲۵ ‌هزار قطعه بارگیری شده بود.

دکتر نوری اضافه کرد: شماره خودرو ثبت شده در مجوز با شماره خودروی حامل محموله توقیفی مغایرت داشت و همچنین شهرستان مریوان در مسیر باغ‌ملک خوی واقع نشده است.

مدیر دامپزشکی مریوان یادآور شد: مدارک، صورتجلسات و توضیحات لازم در خصوص کشف این محموله طی یک پرونده به مراجع قضایی شهرستان ارجاع داده شد تا تعیین تکلیف نهایی درخصوص آن صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha