به گزارش روابط عمومی خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز سه شنبه در جمع مدیران و کارکنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی افزود: روابط عمومی سپاه با انعکاس و معرفی اقدامات، کارآمدیها، توانمندیها، نقش آفرینیهای سپاه در عرصههای مختلف دفاع از انقلاب و خدمت به مردم بخشی از موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تصویر میکشد.
وی ادامه داد: فعالیت در حوزه روابط عمومی سپاه علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است ویژگیهای مهمی از جمله حساسیت، خلاقیت، هنرمندی و هوشمندی ویژهای میطلبد که روابط عمومی سپاه استان مرکزی در این امر موفق عمل کرده و در ماموریتها خوش درخشیده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روابط عمومی سپاه روح الله استان در بسیاری از مقاطع از جمله سیل، برگزاری کنگره شهدای استان،بیماری کرونا موفقیتهای بسیاری به دست آورده و در انعکاس خدمات و کارکردهای سپاه در عرصههای سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم و کاهش آسیبهای بیماری کرونا، برنامههای کنگره شهدای استان در گام اول و گام دوم به عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی و رسانه ستاد کنگره شهدای استان خوش درخشیده است.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: روابط عمومی سپاه استان مرکزی در مدت چند سال اخیر با راه اندازی گروه تلویزیونی فرزندان روح الله، موفقیتهای خبرگزاری بسیج و سایر ماموریتها عملکرد مطلوبی داشته و روز به روز باید در این حوزه قوی شد.
وی گفت: توجه به هوش رسانهها و هوشمندی نسبت به شرایط و به خصوص توطئههای دشمنان از جمله ضرورتهای کار در روابط عمومی است و با توجه به جنگ شناختی و توطئههای دشمن در فضای رسانهای و مجازی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ رسانهای به دنبال تخریب چهره افتخار آمیز و مردمی سپاه پاسداران در نزد افکار عمومی است، گفت: نقش روابط عمومیها و رسانه در این خصوص بسیار با اهمیت است و به فضل الهی و هوشمندیهای مردم و تلاش رسانههای دلسوز و انقلابی دشمن سالهاست در ایجاد فاصله بین مردم و سپاه شکست خورده است.
۲۷ اردیبهشت در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شدهاست.
نظر شما