به گزارش ایرنا ، در پیام سید علی احمدزاده که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع سازمان ها و منعکس کننده مسائل درونی آن است.
در این پیام بیان شده است: همواره اطلاع رسانی پایه حقیقی حرکت ساختارمند و مردم پایه و ریل پیش برنده اهداف طراحی شده مبتنی بر شفافیت و متأثر از آرا و نظرات مردمی است.
در ادامه این پیام عنوان شده است: هیچ تشکیلات، جامعه و مجموعه ای نمی تواند با نادیده گرفتن این اصل مترقی یعنی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گام های استوار و سرنوشت ساز بردارد.
در این پیام آمده است: ارتقای ارتباطات امروزه در بستر دنیای نوین و همراه و همگام با رشد و توسعه فناوری در ابعاد متعدد و ترقی چشمگیر ساحت علم و دانش گویای اهمیت این مسأله و توجه به ضرورت اجتناب ناپذیر رسانه و گسترش و برنامه ریزی برای رونق تمام بعدی آن است.
در ادامه این پیام بیان شده است: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به اهالی پرتلاش و خوشنام این عرصه، خبرنگاران، صاحبان رسانه، مدیران و چرخانندگان خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت های خبری، فعالان رسانه ای، مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی، صداوسیما و کمک کنندگان به امر اطلاع رسانی تبریک و شادباش عرض می کنم.
در این پیام آورده شده است: در ایام جهاد تبیین و محوریت بیانیه گام دوم، در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و روزهای آغازین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در دولت ایران قوی فرهیختگان رسانه، اطلاع رسانی و روابط عمومی را به کمک طلبیده و خواهان همراهی مؤثر و سازنده همگی شما هستم.
در پایان این پیام آمده است: به روح مطهر شهدای والامقام رسانه درود می فرستم و توفیق روزافزون همگی شما امیدآفرینان جامعه را از خداوند متعال خواهانم.
نظر شما