۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84751488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان میامی: با محتکران و اخلال‌گران برخورد جدی می‌شود

شاهرود - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب میامی گفت: دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی و محتکران در سطح شهرستان برخورد قاطع و سریع خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید صفدری پس از خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع میامی در جمع مردم این شهر افزود: با نظارت دستگاه های اجرایی و نهادهای ناظر بر تنظیم بازار چند مورد احتکار در شهرستان شناسایی و اقلام مورد نیاز در سطح شهرستان توزیع شد.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضایی یکی از اولویت‌ها برای دستگاه قضایی محسوب می شود.
دادستان عمومی و انقلاب میامی گفت: در فرآیند نگارش سند تحول قضایی هفت ماموریت اصلی قوه قضائیه تدوین شده که این ماموریت‌ها شامل رسیدگی به شکایات، حل و فصل دعاوی و رفع خصومات، احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور، کشف جرم، تعقیب و مجازات و اجرای حدود و مقررات مدون جزایی اسلام، پیشگیری از وقوع جرائم و دعاوی، اصلاح مجرمان و حمایت از حقوق مالکیت اشخاص می باشد.
صفدری اظهار داشت: دادستانی در برابر اراذل و اوباش هیچگونه تخفیفی نخواهد داشت و برخورد جدی می شود.
دادستان عمومی و انقلاب میامی با توجه به جلسه های متعدد در روستاهای بخش کالپوش در راستای مشکلات مردم افزود:  از طریق دادستانی کل کشور مشکلات منطقه گرمه در حال پیگیری است و مشکلات روستای هونستان در بخش مرکزی نیز به زودی حل می شود.
وی با توصیه به کشاورزان منطقه مبنی بر پیگیری ثبت سندهای مزارع خود، افزود: برای حفظ منافع به سمت اراضی رو بیاورید که این امر بسیاری از مشکلات قضایی را حل می کند.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی خط قرمزی برای مقابله با فساد نمی‌شناسد، اظهار داشت: با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی در هر جا که احتمال وقوع جرم و فساد وجود داشته باشد دادگستری ورود پیدا می‌کند و در این زمینه با هیچ کسی تعارفی ندارد.
وی افزود: ایجاد رضایتمندی مردم اولویت دارد و اقدامات لازم برای سرعت بخشیدن به پرونده های قضایی در دستور کار قرار دارد.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha