۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 5210
کد خبر: 84750400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای کارگر ابرکوه جذب شد

یزد - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: از بودجه اختصاصی مصوب سفر رییس جمهور به یزد ، سفر استاندار به ابرکوه و تسهیلات بانکی ، ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای کارگر شماره دو این شهرستان جذب شده است .

ناصر زارع روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود : با جذب این میزان بودجه کارساخت پروژه چمن مصنوعی ورزشی ، احداث و تکمیل سیستم سرمایشی سالن چندمنظوره وتکمیل حصارکشی مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی شماره دو کارگران به اتمام رسید .

وی افزود : مجموعه ورزشی شماره ۲ در زمینی به مساحت ۲۴هزار مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۷۵۰ مترمربع در دست‌ساخت و تکمیل است که تاکنون افزون بر ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است که ارزش فعلی ان بیش از۵۰۰ میلیارد ریال است.

زارع تصریح کرد: این مجموعه ورزشی دارای سالن چندمنظوره ، فوتسال ، بدن‌سازی ، والیبال ، بسکتبال و  دیگر فضاهای ورزشی است که درهفته دولت به بهره برداری کامل می رسد.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه  با اشاربه اینکه عملیات اجرایی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان با واگذاری زمین خیری درسال ۱۳۹۱ آغاز شد، اضافه کرد: برای ساخت فاز ۲ آن  که شامل استخر  است به ۱۸۰ میلیارد ریال نیاز است.

زارع اظهارکرد: تجهیز و تکمیل مجموعه ورزشی شماره یک نیز که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی واقع در بلوار کشاورز ابرکوه در دست‌ ساخت است به هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه ورزشی شهدای کارگر ابرکوه جذب شد

وی بابیان اینکه این مجموعه، سالن ورزشی ، مهمانسرا و زمین چمن مصنوعی دارد، افزود : برای خرید زمین چمن مصنوعی این پروژه ۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

زارع یاد آورشد: برای صیانت از نیروی کار و سلامت خانواده‌های کارگران و ترویج فرهنگ ورزش و افزایش نشاط اجتماعی در آنها این ۲ مجموعه ورزشی کارگری در ابرکوه در حال ساخت و تکمیل است.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های رفاهی و ورزشی یکی از عوامل موثر بر ‌سلامتی کارگران است و برای تندرسی و رفع استرس و اضطراب محیط کار وضعیت فعالیت‌های ورزشی در این قشر باید ارتقا پیدا کند.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه  گفت: در این شهرستان۲۵۰ واحد اقتصادی فعال تولیدی صنعتی و معدنی فعال وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد آنها با تمام ظرفیت فعالیت دارند.

به گفته وی ، افزون بر ۲ هزار واحد صنفی دیگر در ابرکوه به صورت خویش فرما در عرصه‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha