مدیرکل میراث فرهنگی یزد: با تورهای بدون مجوز برخورد قانونی می‌شود

یزد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی یزد با بیان این که مسافران باید در زمان خرید تور یا سایر خدمات گردشگری به مجوز مربوطه توجه کنند گفت: با تورهای غیرمجاز و بدون مجوز در استان برخورد قانونی می شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این اداره کل، احمد آخوندی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات گردشگری سازمان یافته در قالب سفرهای گروهی به شهروندان افزود: عزم مدیریت گردشگری در استان  برای برخورد با افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز جدی است و در گشت‌های بازرسی با آنها برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ دفاتر مسافرتی و گردشگری در استان دارای مجوز و فعال هستند اظهار کرد: این دفاتر ملزم به نصب پروانه بهره‌برداری معتبر بوده و لازم است مسافران هنگام خرید تور یا سایر خدمات به مجوز مربوطه توجه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی شهر میراث جهانی یزد گفت: ارایه خدمات تور و سفرهای گروهی در حیطه اختیارات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از وزارت گردشگری است لذا با افرادی که بدون اخذ مجوز نسبت به برگزاری تور اقدام می‌کنند به عنوان متخلف برخورد شده و با هماهنگی مراجع ذیربط از حرکت آنان از مبدا جلوگیری می‌شود.

آخوندی در پایان با تاکید بر این‌که مردم از سفر با کاروان‌های زیارتی و گروه‌های غیرمجاز گردشگری خودداری کنندخاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به معاونت گردشگری اداره کل اعلام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha