۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84748338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان با شکست استقلال خوزستان به جایگاه امن رسید

همدان - ایرنا - تیم شهرداری همدان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با برتری ارزشمند مقابل استقلال خوزستان به جایگاه امن جدول رده‌بندی مسابقات رسید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که سه شنبه شب در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج و در حضور تماشاگران برگزار شد، تیم شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید.

امیرمحمد نسایی هافبک شهرداری همدان در دقیقه ۲۳ از روی ضربه ایستگاهی تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

شهرداری همدان در این دیدار با ترکیب پرویز کریمی، مجید شعبانی، حسین کاظمی، ساسان جعفری، پیمان حشمتی، مرتضی کرمی، سجاد برخورداری، مهدی خلج، امیرمحمد نسایی، میثم زمانی و محمد بیرانوند وارد زمین شد.

همچنین ترکیب تیم استقلال خوزستان را عباس سهیلی، علی هلیچی، حسین بهرامی، امیرحسین موسی زاده، فرشاد جانفزا، امیر سواری، امید افشون، رحیم زهیوی، علی حمودی، مجتبی لطفی، علیرضا ارجمندیان تشکیل دادند.

تیم شهرداری در این دیدار به مراتب بهتر از میهمان خود ظاهر شد و چندین موقعیت گلزنی را نیز در اختیار داشت که در نهایت به یک گل رسید.

این پیروزی ارزشمند باعث شد تا شهرداری همدان با ۳۸ امتیاز و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به مس شهربابک در رده نهم جدول هجده تیمی لیگ آزادگان قرار بگیرد.

شهرداری همدان توانست در حاشیه امن جدول لیگ یک قرار بگیرد تا با آرامش بهتری مسابقات باقی مانده تا پایان فصل را ادامه بدهد.

شاگردان طلایی منش دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر بابک میهمان تیم مس است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha