۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84748021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد تبیین را در فضای مجازی بی وقفه و امید آفرین انجام دهیم

کرج - ایرنا- امام جمعه شهر کوهسار و بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ استان البرز گفت: جهاد تبیین را در فضای مجازی بی وقفه و امید آفرین انجام دهیم زیرا دشمن با تمام توان خود در حال تخریب اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، « حجت الاسلام مجتبی محمدی » روز سه شنبه در نشست هفتگی جهاد تبیین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به این که هشتم شوال ۱۳۴۴ هجری قمری یکی از دردناک‌ترین و جبران‌ناپذیرترین حوادث در جهان اسلام به وقوع پیوست و شعله‌های جهل و کینه بر حریم مقدس و پاک قبور ائمه بقیع(ع) افکنده شد، افزود: امروز سالروز تخریب قبر ائمه بقیع (ع) است که با تخریب اماکن متعدد وهابیون جنایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی در تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع جدا کردن مردم از امامت است لذا جهان اسلام سالهاست قربانی وحشت‌آفرینی گروه‌ها و فرقه‌هایی است که در سرویس های اطلاعاتی و امنیتی استکبار تولید و تکثیر شده‌اند.

وی به نقش استعمار انگلیس در توطئه علیه وحدت اسلامی و بیداری اسلامی به فعالیت وهابیت در این عرصه پرداخت و یادآورشد: رنجی که مردم عراق، یمن، سوریه و افغانستان سالهاست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند در حقیقت در اتاق‌های فکر آمریکایی و صهیونیستی طرح‌ریزی‌شده است.

محمدی تصریح کرد: جهاد تبیین باید همراه با شناخت،  مبارزه بی وقفه باشد چون دشمن ذهن دانش آموزان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

وی با بیان این که باید در حوزه فضای مجازی اشراف کامل را داشته باشیم، عنوان کرد: دشمن در این فضا اسطوره هایی را معرفی می کند تا ذهن افراد جامعه را نسبت به باورها، ارزش ها ی دینی و انقلابی با دادن اطلاعات غلط مسموم کند.

وی ادامه داد: در راه جهاد تبیین موانع و سختی هایی وجود دارد که باید با ارائه راهکارهای مناسب مسیر را برای جهاد بی وقفه هموار کرد.

امام جمعه شهر کوهسار و بخش چندارشهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: معلمان در جهاد تبیین مسئولیت مهمی را عهده دار هستند چراکه رسالت خطیر آموزش و تربیت آینده سازان کشور در دست آنهاست.

وی تاکید کرد: کارهای جهاد تبیین باید امید آفرین باشد تا نقشه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی نقش برآب شود.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha