۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۲۷
کد خبر: 84747157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمشیر باز کیش به رقابت های انتخابی تیم ملی اپه دعوت شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۲۷
کد خبر: 84747157
شمشیر باز کیش به رقابت های انتخابی تیم ملی اپه دعوت شد

کیش - ایرنا - رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت:محمد شجاعی شمشیرباز این جزیره بهت شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی اپه بزرگسالان دعوت شد.

عزیزالله فرضی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  سرمربی تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان ایران از هفت شمشیر باز در اسلحه اپه جهت حضور در مسابقه انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار می شود دعوت کرد.
وی اضافه کرد: محمد شجاعی ورزشکار جزیره کیش به همراه ۶ ورزشکار از استانهای اصفهان ، مازندران، آذربایجان غربی و اردبیل جهت حضور در این رقابت ها دعوت شد.
فرضی پور یادآور شد: مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه بزرگسالان کشورمان طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت به منظور حضور در رقابت های جام جهانی گرجستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران برگزار خواهد شد.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha