۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84746730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوادار تراکتور خوشحال، هوادار تهران ناراحت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۵
کد خبر: 84746730
هوادار تراکتور خوشحال، هوادار تهران ناراحت

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر در یک بازی پر تنش تیم هوادار تهران را ۳ بر ۲ شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و هوادار تهران عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی خط دفاعی سرخ پوشان تبریزی با اشتباه بچه گانه در دقیقه دوم بازی گل اول را دریافت کردند.

دقیقه ۳۳ محمد عباس زاده نتوانست موقعیت پنالتی تیمش را به گل تبدیل کند و در ۲ مرحله توپش را دروازه بان تیم هوادار مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵ ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق پور با اختلاف اندک به بیرون رفت و در ادامه محمد آقاجانپور پاس مهدی کیانی که از روی نقطه کرنر ارسال شد را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا نتیجه بازی را به تساوی یک بر یک تغییر دهد.

با شروع نیمه دوم شاگردان ساغلام که انگیزه برد بیشتری نسبت به تیم مقابل برخوردار بودند دقیقه ۵۰ روی بازیکن هوادار خطا انجام دادند که محمد جواد محمدی از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸ بازی محمد عباس زاده با ضربه سر گل تیم تراکتور را بدست آورد تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شود.

دقیقه ۸۶ بازی محمد عباس زاده باز یک تنه گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و کامبک تراکتوری را راه اندازی کرد.

ارطغرول ساغلام تیمش را برای بازی با هوادار با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری(علی نجفی)، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی(آرش قادری)، سامان نریمان جهان(محمد قنبری)، محمد قادری، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده(شاهین ثاقبی) به بازی فرستاد.

همچنین تیم هوادار با ترکیب مسلم حق شناس، صائب محبی، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، سپهر روزی طلب(فریبرز گرامی)، رضا مغانلو(داریوش شجاعیان)، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی(نیما انتظاری)، معین عباسیان، محمدجواد محمدی(محمد قاضی)، بابک مرادی(حسین صادقی) وادر میدان شدند.

تیم داروی این بازی را کوپال ناظمی، علی اکبر نوری، امیر محمد داود زاده، کمیل غلامی و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. 

به گزارش ایرنا، در طول بازی محمد آقاجانپور و اخباری از تیم تراکتور و محمد چهار محالی، سپهر روزی طلب از تیم هوادار کارت زرد دریافت کردند.

تیم تراکتور با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم و تیم هوادار با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha