نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا: مقابله با دشمن درونی و بیرونی از اولویت‌های جهاد تبیین است

مراغه- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: شناسایی و مقابله با دشمن درونی و بیرونی از اولویت‌های جهاد تبیین در عصر حاضر است و تا زمانی که دشمن درونی را شناسایی و با آن مقابله نکنیم، در مقابل دشمن بیرونی نیز موفق نخواهیم بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که با حضور روسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مراغه در سپاه این شهرستان برگزار شد، افزود: همچنین تاکتیک‌های دشمنان از جمله بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها انقلاب را باید بشناسیم و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

به گفته وی شناخت انواع تهدیدها در جنگ ترکیبی و مقابله آگاهانه با آن از دیگر گام‌ها در مسیر جهاد تبیین به شمار می‌رود و توجه به قواعدی چون استقامت و امیدآفرینی نیز در کنار تبیین ضروری است. 

وی با تاکید بر اینکه سعی، صدق و ذکر از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه شود، اضافه کرد: دروغ‌پردازی و تهمت‌زنی به ارکان انقلاب اسلامی، ترور شخصیت‌های کارآمد نظام اسلامی، سیاه‌نمایی و تحریف و تحقیر روحیه انقلابی همه از توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: تحریف حقایق، قبح‌زدایی، تزریق یاس و ناامیدی نیز از دیگر حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به جامعه اسلامی و اعتقادات مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجفقلی‌زاده سرایی به جانفشانی رزمندگان و لزوم قدردانی از آنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ نشان داده که در حکومت‌های گذشته بخش‌هایی از خاک کشورمان جدا شده لیکن در نظام جمهوری اسلامی به برکت رهبری و ایثار رزمندگان و شهدا، وجبی از این خاک مطهر از ایران جدا نشده است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز با وجود سیاه‌نمایی‌ها، پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی و علمی کشورمان بسیار چشمگیر است که باید به واسطه جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه برجسته‌سازی شود.

وی با انتقاد از برخی حرکات شعاری توسط بعضی از شخصیت‌های سیاسی، بیان کرد: کارها و اقدامات پوپولیستی و نمایشی نشان دهنده عدم برخورداری از روحیه انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: جهاد تبیین حرکتی مجاهدانه و مخلصانه در عرصه بصیرت‌افزایی بوده و در صورت بی‌توجهی به این امر مهم شاهد ایجاد شبهه‌های بزرگی در جامعه خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا: مقابله با دشمن درونی و بیرونی از اولویت‌های جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام ابراهیم بزرگر با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی شهید مطهری نیز افزود: این استاد شهید خود را وقف نظام و انقلاب اسلامی کرده و در راه مبارزه با تحریف و تحجر توسط دشمنان به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا شهید مطهری بیش از چهار دهه قبل نیز اهمیت آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی را دریافته بود و مجاهدت‌های ایشان امروزه الگوی جهادگران تبیین به شمار می‌رود.

در این آیین تعدادی از فعالان جهاد تبیین در سطح شهرستان مورد قدردانی قرار گرفتند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha